האם אתה צ'יטה בתחפושת של טלה?
הבידול האמיתי שלך נמצא ממש מתחת לאף. בניגוד למה שאולי התרגלת לחשוב, לא מדובר בתכונה ייחודית של המוצר (או השירות) שאתה מציע. מדובר באותו חומר חמקמק שמושך אליך
אנשים, שגורם להם להקשיב לך ולסמוך עליך – בחיים האישיים, בדיוק כמו בחיים העסקיים.
זו ה- "אובססיה" הפרטית שלך כלפי נושא שבוער בעצמותיך… זו האהבה שלך לבני-אדם או אולי לחדשנות… זה הרצון האמיתי שלך לעשות הבדל… זו החוכמה שלך, סיפור החיים שלך, האינטואיציה הבלתי רגילה שלך… כישרון ייחודי שנולדת איתו.
כל אלה יוצרים חותם עסקי ייחודי – החותם שלך כאדם, כממציא, כמוביל מיזם עסקי. וזו הסיבה האמיתית שבזכותה יבחרו הלקוחות בך ורק בך.
כל עוד אתה לא מודע לכוח הזה, אתה לא יכול לתת לו ביטוי במלואו. אתה מסתובב סחור-סחור בעולם העסקים, כצ'יטה בפוטנציה המסתתרת מאחורי תחפושת של טלה.
יש דרך לפשוט את התחפושת הזאת ולתבוע בעלות על הכוח האמיתי שלך. יותר מזה, יש דרך – שיטתית – ללכוד את החומר החמקמק שמייחד אותך בזירה העסקית, ולתת לו ביטוי באמצעות מסרים שיווקיים חזקים ואותנטיים ; מסרים שיתַקשרו את מי שאתה ואת מה שאתה מביא – בקול שאין לטעות בו.
כי עסקים שאין מאחוריהם לב פועם – באים והולכים.
ומה שנתפס חדשני היום, הוא המוצר שהמתחרה שלך יציע כבר מחר.
אבל השילוב הייחודי של הפתרון שאתה מציע יחד עם החותם העסקי הייחודי שלך – זהו ערך אבסולוטי שאין לו תחרות; 'נוכחות' חד-פעמית בזירה העסקית. את הנוכחות הזאת אתה חייב "לשאוג" לַעולם; לא רק בשביל הלקוחות שלך, אלא בראש וראשונה בשביל עצמך.
רוצה לתת שאגה?? לחץ כאן